i miss waking up next to you, i miss that silly smile of yours. i adore you.

i can't barely breathe. (conny's bild)

längtan. jag längtar efter dig. att vakna upp brevid dig. när jag ser att du smygtittar på mig, med ett leende.
det leendet som smittar av sig. som lyser upp hela min värld.
som jag längtar efter att få skåda i verkligheten, med mina egna ögon.
den känslan jag får i kroppen, när du kollar in i mina ögon, när våra händer sakta rör vid varandra.
den passar perfekt i varandra. som pusselbitar, som molekyler, som atomer.
jag är inte rädd längre. inte rädd för att släppa in någon, så nära inpå.
din närhet känns som ingen annan.
dina ord, går raka vägen in i mitt hjärta. jag förvarar dem där.
jag kan nog inte finna någonting bättre än det här, någon bättre än du.
det är omöjligt.
att få känna att man är någon annans anledning till att le. det är otroligt.
du får mig att le, och det leendet får nästan aldrig plats i ansiktet. finns inte tillräckligt med yta.
(och nästan allting påminner om dig. din lukt som fasnat på min tröja. som om du vore nära, men du är långt bort)
jag är inte rädd, inte längre. du är min vardagshjälte, baby.
jag saknar varenda liten nanomillimeter av dig.



comments or trash
Postat av: Em

åh, sötnosar!

glad för din skull hjärtat <3

2011-05-09 @ 15:39:49
URL: http://hystericus.blogg.se/
Postat av: Mia

Aw, glad för din skull!

Känner fan samma sak,

suger att sakna :c <3

2011-05-17 @ 13:00:18
URL: http://pawsup.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0