de hemlösa står i sina hörn och kramas.

det var ett tag sen, inte sant?
inte hunnit blogga så mycket för att life is happening.
föll från min säng idag, handlöst ner på golvet, med handen rakt mot en vass kantjävel.
har lindat in handen i papper och tejpat skiten haha. har inge plåster. det pulserar hela tiden, aj.

sommarlov snart.
ska till älskling om åtta dagar. slutar 9 juni.
sen blir det peace and love 2011 :D fixade funtionärsjobb där och det gjorde min pojk också.
kommer bli en fin upplevelse.
ska ta med en te-kokare, eller vattenkokare, som bör vara batteridriven :D
så blir fullt ös. ska bli härligt med många veckor av ledighet. att avnjuta sommaren.
som man har längtat till denna års tiden :D

och jag ska byta hårfärg. första ska det väl bli något brunt, chokladbrunt maybe.
aldrig mera svart. sen ska jag dip-dyea håret, lila eller cerise eller turkost tror jag.
och sen till hösten blir det lila. hoppas det ska funka bra i alla fall.
usch för att känna sig ofräsch, sliten och inte ett dugg snygg nu när sommaren verkligen är på väg.
fast det bara regnar i borås. en överdos av höstkänslor. nej tack!
men värmen drar väl tillbaks hit snart igen.
jag ska börja träna zumba varje dag fram tills jag är nöjd med mig själv. kan vara jäkligt gött
att börja röra dig på fullaste allvar och för att det kan komma att bli skoj.
mina kläder från H&M kom idag också, glömde lägga till en bikini i kundkorgen. men aja, får kirra en nästa vecka.
och så ska man klippa dig. bokade en tid. vet inte hur jag ska eller vill klippa mig. vill bara bli av med
allt det slitna och fixa till luggen. sen duger det gott och väl :D
nu blir det te och lite zumba. peace out.
ska på balen med izza på fredag. ska bli skitkul och se alla fina människor i sina finaste klänningar. åh!

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0