I’m tired and I’m lost. I don’t wanna be found.

har lagt all min tid och allt mitt liv på mitt rum idag. dock inte färdig med det. har flyttat ner alla delar
av skrivbordet ner till källaren. fick gå i omgångar = bra motion : D
väldigt skönt att bli av med det klumpiga skrivbordet. tog way to much space i mitt rum.
och jag ska göra min bokhylla till en skohylla inom en snar framtid.
ska till Ikea i slutet av månaden och inköpa en ny minihylla och lite småsaker.
får väl se vad man kan hitta för fint där.
och så har jag köpt en webcam, mohaha. det behövdes, nu kan jag ta mera bilder.
smidigt och enkelt. den fungerar rätt bra också.
hittade lite inspiration innan, vill att mitt rum ska se ut lite såhär (fast mitt rum är för litet);
nu eller snart, så ska jag slänga mig in i duschen. känner mig inte fräsch för fem öre.
mitt rum var superdammigt innan jag städade, så atteh, hasta la vista.
jag saknar min underbara pojk.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0