Oh boy you've left me speechless.

seriöst, när någon säger fina saker, och man känner den bubbligaste känslan ever i magen, i hela kroppen.
det är en galet underbar känsla.
förövrigt, en underbar dag. tillbringande några timmar i stan med min finaste izabelle.
saknar henne och det var så himla kul att träffa henne, som det alltid är.
vi tog en tur på stan som sagt, fikade på expresso house. drack varm choklad och pratade om
allting mellan himmel och jord. mysigt värre.
sen tog vi en sväng till stadsbiblioteket, lånade med mig tre böcker hem.
har redan läst ut en av dem. (postar bild imorgon, för nu har jag inte tid)
men dem böckerna, man blev riktigt berörd. (i alla fall den jag läste ut).
nu ska jag äta frallor, eller bara avnjuta en kopp te som kallas kvällsro.
ha det fint, livet är fint, du är fin, hon är fin, han är fin. vi är fina.
/herrejävlar vad det blåste storm ute idag/


comments or trash
Postat av: lisette

oj, vad fort du läser om du redan läst ut en av 3 böcker haha!

2011-03-23 @ 21:08:08
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0