discover (why the love hurts)

sorrieh för det väldigt dåliga uppdateringarna.
sitter och lyssnar på Elliot Minor atm (sjukt bra band) och gör en debattartikel som ska var klar på tisdag,
men så funkar inte open office på den här datorn (brorsans laptop).
mumsar yoghurt med hallon också, supergott och lite nyttigt.
idag vet jag inte vad som händer, ska iallafall till city gross med mamma och handla rengöring till ansiktet.
kanske träffar någon kompis senare.
i måndags färgade jag håret, ett försök till att få ljusare hår, det gick väl käpprätt åt helvete :D
skulla testat Syoss rödbruna hårfärg, men mamma köpte något annat märke, Hype.
(det stod klart och tydligt att det skulle fungera på svart hår, falsk marknadsföring)
nu ska jag ta en paus ifrån färgning och onödigt slitage, vill ha långt hår till sommaren,
har börjat tröttna på löshår, det känns så äckligt (mitt är ganska slitet, ska klippa av det lite idag)
köpt biljetter till sthlm också,fast inte hämtat ut dem än. kostade bara 322 kronor, gbg-sthlm då.
jag är peppad, mitt påsklov kommer bli absolut finast. 


comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0