caught the sun.

känner att jag borde ta och fixa en ny design denna veckan.
and i will.
vet dock inte riktigt hur den ska bli. jag behöver få lite inspiration.
tumblr, help me, please. (bra inspo finns att finna där)
idag är jag bara trött och kall. jag bor ju uppe i norden, här är det kallt.
men solen sken idag, underbart. kändes som en vårdag. så låg snön på marken och sabbade min fina vy.
fast den smälter väl bort sinomtid, finemang :D

comments or trash
Postat av: Lisette

haha, här hade vi typ 30 minus för bara 2 veckor sen, och nu hade vi 5+ idag! Kändes underbart :D Men vi har fortfarande HUR mycket snö som helst kvar!

2011-03-02 @ 22:24:13
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0