white lips kissed

hey there beloved ones.
sitter och pluggar politik. (det är ju alltid lika underbart) men man lär ju sig ett och annat.
men ingenting som jag är intresserad av direkt.
måste ladda inför provet på tisdag. ska läsa igenom 30 sidor och svara på frågor.
och repetera, repetera och repetera. (skolan går bättre nu, känns bra)

och jag ska nog fortsätta den linjen. känns onödigt att byta nu när alltid börjar ta fart igen.
denna veckan har det inte hänt så mycket. varit i skolan, lite på stan och lite annat därintill.
har börjat med att träna lite lätt. samt att jag äter på samma tider varje dag.
imorgon är det heldag i skolan, hell yäh. blir ingen krog i helgen (för min del iallafall)
för att jag inte får mitt id-kort förräns om tre veckor. (hoppas det går snabbare)
nästa helg drar jag ner till halmstad också, om ekonomin är stabil : D
på lördag blir det släktkalas, asroligt. (att få paket och pengar är ju tummen upp)
nu ska jag återgå till min pluggeri. pluggstition, eller något liknade.
lyssnar på skön musik också. en ny playlist som jag pysslat ihop, klicka här för att lyssna : D
(lägger till mera låtar lite då och då)
jag är lite småtttaggad! ska till göteborg på måndag med dennis. fint.
och imorgon ska mamma hämta ut mina grejjor från H&M. (hoppas de är fina)
om jag hade septum och rött läppstift dagligen.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0