not cause i can't cause i don't want to.

jag är dum, men bara ibland. ibland glömmer jag borde sånt som är viktigt, sånt som spelar roll.
men jag är inte senil. jag har väl sånt där dåligt korttidsminne, eller så är jag ofokuserad.
ur balans.

jag brukar aldrig dricka alkohol, men ibland känns det jobbigt att gå igenom livet nykter.
jag kallar mig själv nykterist. en sån som inte rör jack daniels flaska även om den lockar.
jag tar inte ens en slurk ur vodkan som du dinglar i handen framför mig. jag blir bara kaos av alkohol.
du vill inte se mig spåra ur. för jag brukar alltid spåra ur, av järnvägen.
som ett lokomotiv, med för mycket bränsle.
minnesluckor. jag behöver dem inte heller för den delen.

comments or trash
Postat av: Juliusidunn

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-12-02 @ 07:39:08
URL: http://juliusidunn.blog16.com

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0