jag ser solen i dig (men den ser inte mig).

sitter och lyssnar på heztpöjkN (hästpojken).
varit utanför borås gränser de senaste dagarna. jag var i småland.
(när jag vars liten trodde jag att småland var ett eget land, och att emil i lönneberga var dubbat till svenska)
nåväl, det var trevligt där. jag var hos min ny bekant som heter dan. hans mamma lagade utsökt hemlagad mat.
sådant som min egna mor inte klarar av att göra. (min mamma kör på pulversåser och andra konstgjorda ting)
jag var i alla fall där (hos dan) i fem dagar. vi latade oss, spelade xbox, åt väldigt mycket nattmat, kollade massa
filmer (bland andra, tillbaka till framtiden), lyssnade på fin svensk musik, latade oss ännu mera.
nyår var mysigt men alkoholförbud borde det varit. jag är väldigt lättpåverkad. på nyårsdagen (morgonen)
så var jag inne på toaletten i några timmar. jättemysigt. dan hade däckat i sängen och jag kollade på teve.

det var nog det. alltid spännande att åka till nya platser, träffa nytt folk. 
som min vän christopher sa; man utvecklas när man åker bort.
och det stämmer nog. men jag fick med mig ångest hem och dåligt självförtroende.
20.44; nu så lyssnar jag på Navid Modiri Och Gudarna.
jag har en spellista med massa härlig svensk musik för alla som vill ha. klicka här bara.
finns en del musikaliska genier i detta landet. jag föredrar hellre att dem sjunger på svenska än engelska.
så det så.
imorgon ska jag på möte i skolan klockan 10.00. sen ska jag träffa min bästa vän jonna (jonnis-ponnis).
hon ska sova över hos mig. får se vad vi hittar på för bus.
och för en tid sen (en stund sen) så var jag nere på Ica Maxi. handlade lite saker :$
jag har blivit en ekonomisk filur (men imorgon ska jag shoppa lite nya prylar till min garderob).
jag har svårt för att hitta kläder, jag är en kräsen filur samtidigt.
hela världen är så underbar. när man är korkad, tom och glad.
jag fattar allt och ingenting.
du vet, jag vill (inte) bli din.
hjärtat gör mig blind.






comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0