i’m so out of touch with everything i thought.

wellOHwell, det är måndag idag. (dagen då man kan börja om,yäh)
alla börjar skolan idag och inte jag, för jag börjar som sagt imorgon.
(kommer alltid bara ledig på måndagar och onsdagar.)
idag ska jag nog bara färga håret, plugga lite grann, städa mitt rum (dammråttorna är tillbaks),
duscha, kolla disney-filmer.

jag börjar smått längta till sommaren (då livet är som bäst).
saknar värmen, strosa runt i sommarnätterna, kunna bära shorts och linnen, lätt solbränna,
alla dagar med fina vänner, sminkfria dagar. (nå,det är så fint).
denna sommaren har jag lite planer;
- börja skejta. (och göra det till en sommar-hobby)
- åka till kusten rätt mycket, kanske hyra stuga med någon kompis där.
- stockholm's besök (kansk blir i maj)
- siesta!!!!
- många fina resor till göteborg.
- Metal town,Peace and Love, Emmaboda (några kanske:n. om man blir funktionär)
- SKÅNE, fersure.
- ev. resa upp till släkten i UME.
- sommarjobba (if i get the chance to it)
- SCHTEKA&BADA.
och denna veckan kommer skorna. och det regnar (eller det gjorde), så snön smälter,men slask är inte bättre.

comments or trash
Postat av: Anonym

du har löshår va? :o

2011-01-10 @ 18:15:03
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0