gör det tvärtom, eller gör det inte alls.

det är ju som man brukar säga. eller så säger man ju ingenting alls.
man kan ju bara njuta av utsikten man ha framför sig, titta in i någons ögon, se hur trasslig personen är inuti.
och jag svär, jag skulle inte dömma dig. jag skulle ta och reda ut allt trassel, jag skulle fixa ditt brustna hjärta
med klister och lim. (fast det kanske känns bättre med kärlek och kramar och morotskakor)

som du sa; jag vill vara mer.
men du räcker till som den du är. (du är perfekt som den individ du är).
du hör folk yttra sig bakom din rygg. deras ord är bara suddiga, hela du är självklar.
du kan lysa starkt, starkare än dem flesta. jag har sett det där förut.

jag svär, jag skulle aldrig dömma dig. jag svär, jag skulle aldrig glömma dig.
jag skulle gömma dig i mitt hjärta. (där skulle du vara i tryggt förvar)

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0