du har ett vackert bankkonto.

T Mills.

åh jag är stolt över mig själv. 
denna veckan har gått helt utmärkt. 
jag är på rätt spår nu. 
dagen i skolan var kanon idag. vissa människor är helt underbara. 
och komplimanger får man. och en massa skrattattacker. (tacknifina) 

jag har ett ganska roligt projekt i engelskan också. 
ska göra en artikel och collage om höstmodet 2011. 
helt fria händer alltså. (kring det ämnet) 
jag har mängder med idéer. fast jag är inget modeoffer. 
but i can just make something up. 
mina visioner. (i huvudet när du ler) 
nu ska vi kirra bra betyg till sommaren. 

ätit för mycket glass och pizza ikväll. 
ska sova snart. aldrig vars såhär trött på länge. 
imorgon blir det heldag i stan med lolloH. 
(fick skorna idag också, so damn perfect) 
funtar på att klippa lugg. 

tjarrå.
4dagarkvarnu.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0