då var 2010 är också förbi.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
nja, bytte gymnasieskola, såg adept live 2 gånger, var på DH, färgare håret rött lite,
dygnade ute vid havet, började dricka tea.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag höll hårt i mitt godislöfte (nu känns det konstigt att man får lov att äta godis igen)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nä haha!

4. Dog någon som stod dig nära?
nej och det var tur det.

5. Vilka länder besökte du?
inga länder alls, fast nästan finland.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
mer social umgänge, festivaler, jobb,en hobby, mage utan fettvalkar, smalare ben, en sony w580i och
kanske en gnutta kärlek (det där oförglömliga pirret som nu är glömt).

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
8 april, 8 oktober, 25-28 november, 17 juli.

8. Vad var din största framgång 2010?
att jag KANSKE fick bättre självförtroende och ett sommarjobb.

9. Största misstaget?
wellohwell, det var nog en del.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
skadat mig? ja. vart sjuk? knappt.

11. Bästa köpet?
min gitarr :D och min nya kamera. dh-biljett.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och donken pommes frites och resor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mawh. klart. vänner, fina ögonblick, bra musik och kramar slash närhet.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
beautiful goodbye - watchout theres ghost och kent låtar och confide låtar och hästpojken låtar.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
det var nog både och tror jag.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
levt livet, inte varit så fucking lame. ska bli ändring på det. och mitt tänkande.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
suttis vid datorn -.-'

18. Hur tillbringar du julen?
med några släktingar med mamma och bröderna/låtsaspappa och hans familj med bröderna.

19. Blev du kär i år?
nej, jag har svårt att bli kär överhuvudtaget.

20. Favoritprogram på TV?
DH, GA OCH PROJEKT RUNWAY<3

21. Bästa boken du läste i år?
hhm, inte läst så mycket böcker :$ ska börja läsa slash's bok nu.

22. Största musikaliska upptäckten?
Pierce The Veil.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
kommer inte ihåg. det var nästan ett år sen.

25. Något du önskade dig men inte fick?
nah, vad det än var så får man väl det någon gång.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
det kommer  jag inte ihåg. jag var nog i skolan :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja det finns det säkerligen.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
annorlunda om man jämför med alla andra år, nu är jag på rätt väg. det lilla extra.

29. Vad fick dig att må bra?
musiken och vännerna och sommaren.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
åhå, finns väl ett x antal som man vars sugen på. t.ex Trace Curys och Joshua Paul.

31. Vem saknade du?
vänner som försvunnit från ens liv. som man tappat kontakten med.

32. De bästa nya människorna du träffade?
det är många olika individer, störtsköna och fina människor.


comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0