nu i efterhand har du sagt att vi mest råka bli, inte som på film precis.

kärlek blev det, fast efter ganska många ögonkast.

åh jag såg ett hjärtformat moln på himlen idag. (undra om någon annan än jag såg skymten av det)
det är söndag, ett lov är förbi, några återstår. det har väl inte hänt så mycket. träffat lite fina människor.
vars på krogen för första gången nånsin i fredags med johanna och nathalie. igår mådde jag skit och idag
mår jag inte heller så bra. och jag är en skam för alla nykterister. jag blev bjuden på cider på krogen.
träffade lite randoms, vissa var ju störtsköna medans andra var sliskiga.. gah.

inatt var jag sjukt paranoid, tyckte jag hörde ett ljud. så jag spam-smsade alla i min mobil, några svarade,
jag satt i sängen och lyssnade på kent, var väl lite rädd. (ska aldrig mer kolla på skräckfilmer, never again).
fixade mitt rum lite igår också, kan lägga upp bild senare när kameran är laddad ochsåvidare.
nu blir det mat och film, skön söndag, fint med solnedgångar, hjärtformade moln.
panik utan romantik.
och en zombie-serie börjar idag, mamma försöker få mig att se den med henne. lite skeptisk.
(jag tål inte läskiga ansikten, mesig som jag är)
imorgon ska jag träffa min finaste lollo.
denna låten har blivit som en daglig dos koffein eller något dylikt, för mig, let love in.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0