kärlek i ett rymdskepp.

lyssnar på Romance On A Rocketship. så mysigt.
har ingenting för mig annars, bara sitter och försöker få bort influensan från min kropp.
vill bli helt friskus till tisdag (skola då). vill verkligen inte hamna mer efter.
betällde lite saker från H&M innan. bland annat spets-klänningen jag la upp tidigare idag.
den kostade bara 180 kronor (ett riktigt fynd, slå till). så blev det lite annat skräp (fint skräp till garderoben).
vår på gång snart, komsi komsi komsi.
vill gå i klackar, känna solen i ansiktet, värmen som spridds från topp till tå,
äsch ni förstår nog :D

nu blirre zombie-serie på teve11, jag borde inte, men jag gör det ändå.
ha det fint, godnatt alla söta. (kul att så många börjat hitta hit också, hihi)

comments or trash
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; TACK :D

2011-02-27 @ 23:53:00
URL: http://zandrassmink.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha då måste nog jag komma dit och hjälpa dig gå i klackar haha <3

2011-03-01 @ 16:48:38
URL: http://pawsup.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0