jag förväntar mig ingenting.

hey there cutiepies.
spenderat dagen i skolan och på min säng med min kära ostämda envisa gitarr.
(lärt mig några accord, känner mig fett stolt.)
well, skolan var ganska så chill. fick GODKÄNT på matteprovet, så slipper omprovet.
(sing hallelujah).
jag och olivia käkade milkshakes och hambugare på Donken fast inne i skolan.
(hon är jättegullig). vi trillade in på lite olika affärer också.

jag skulle egentligen åkt till Ulricehamn, till bästi. men jag missade bussen, eller så var den försenad.
eller så kom den inte alls den tiden som var sagt.
så jag fick ta bussen hem.
jag ska lära mig denna låten på akustiskt, lär ta några veckor, men det ska ju bli allatiders cover.
(ja, jag ska göra ett youtube-klipp later-on)
och nu var det där eviga festival-dilemmat. vilken festival ska man gå på?!
siesta är iaf ett solklart alternativ för min del, sen så finns det ju arvika, P&L, hultsfred, emmaboda, MT osv.
vilka festivaler ska ni på i sommar?


comments or trash
Postat av: Em

METALTOWN!

blir fett, kom dit vetja.

<3

2011-02-24 @ 19:33:24
URL: http://hystericus.blogg.se/
Postat av: kyntii

jag ska på siesta med! :D och popadelica :)

vill på p&l med, men så blir det tyvärr inte :/

2011-02-27 @ 18:50:42
URL: http://mirakelprinsessa.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0