i am a volcano.

chillivippen. jag antar att det var ett tag sen jag verkligen tog mig tid att skriva lite här,
bara postat bilder på senaste tiden men har haft en ganska så hektisk vecka, men ack så fin den har varit : D
allting flyter på, (i guess you've hear it before somewhere).

skolan (Y)
sociala livet (Y)
humöret (Y)
livet (Y)

imorgon är det fredag (partiiiiiiiie). jag har inte den blekaste aning om vad som händer i helgen.
fast efter skolan blir det kanske fikhäng någonstans, och filmkväll.
lördag och söndag är helt blanka. och just det, det är ju sportlov. så korkad jag är.
alla hjärtans dag på måndag också. undra hur man ska göra då.

min tidsuppfattning måste förbättras, och så måste jag lära mig att lägga mig tidigare än 00.00 : D
satt uppe igår natt och kollade på Trassel, (den var adorable, och hästen var br00tal)

sitter för tillfället och skissar på lite tatueringsidéer, jag är så äckligt peppad, det känns i hela kroppen.
jag ska göra en makeover på lovet, inte utseendemässigt, eller jo, utseendemässigt när det kommer till
mitt kära lilla näste (alltså jag ska möblera om och köpa nya saker till mitt rum).
kommer langa lite för och efter bilder.
tjarrå sötnosar.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0