i don't want to be that girl.

kom hem för en stund sen :D varit i stan med nathalie hela eftermiddagen. träffade på lite annat folk.

helgen var riktigt fullspäckad. men fredagen vars lite lame, hade filmkväll.
på lördagen vägrade jag sitta hemma och ruttna, dock så vaknade jag vid 14. 
men så ringde nathalie mig, så hon kom hit och så senare på kvällen drog vi ner till stan.
vi hade en liten krogrunda. träffade lite folk också, som följde med :D
sen var vi hemma vid två. sen igår, i söndags, så var jag och natha i stan hela dagen. åt pommes @ donken.

att vara 18 år, det är inte helt fel. blev dock inte några bilder från helgen, rätt tråkigt.
och så fick jag reda på att jag fått sommarjobb :D så nu är det fixat.
denna veckan har alla i skolan praktik, så i skolan äre allmänt chill. ska dit imorgon.
sen nästa vecka är det lov och så drar jag upp till stockholm/åland.
finfint :D
krogen nästa helg också, eller ja på fredag. så kommer kanske min fina conny hit, men bara kanske.
gillar inte ordet kanske.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0