fwbguiqwbguiqwbguiqwg.

har fortfarande värsta feta inflammationen i kroppen, det vill säga förkylning.
men det börjar släppa nu. vilket är underbaaaart, känns som att jag missar livet.

no school today, istället stannade jag hemma. har gjort en del saker ändå.
jag fixade mina shorts. gjorde lite fransar på dem.
när jag var uppe i stockholm så sprang jag och mia in på Beyond Retro :3
såg Niklas från stylisterna där inne. asfin snubbe ju.
men i alla fall, mina ögon vimlade runt, sen så fastnade dem på ett klädställ där det hängde mängder med shorts.
med fransar på. dem kostade 259 kronor, men så istället för att slösa de pengarna, skapade jag mina egna :3

erkänn fräcka? nåväl, ska pimpa dem lite mera. dem är int färdiga ännu.
nu ska jag fixa toast, kvällsro-tea och sätta på en film, det blir nog The Butterfly Effect.
dem filmen är så.. vet inte. den har sin egna genre. ack, den är helt fantastisk. rätt tragisk samtidigt.
men så sevärd. 
ska se den ihelgen med Conny, hihi. jag kan inte förstå att jag åker till honom på fredag. jag är i extas.

comments or trash
Postat av: Lisette

I like them! :DD

2011-04-26 @ 19:56:53
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0