2101; BMTH + ARCHITECTS + TDWP = 31/1-2011

RUBRIKEN TALAR FÖR SIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
detta är så jävla galet, galet på ett riktigt positivt sätt. perfekta datumet.
är det fake så dödar jag den som spred det. men det är nog inte fake. wooohhohooh.
detta förgyllde dagen en smula, eftersom hela dagen nästan varit skit.
var på bup och ska börja gå dit några gånger i månaden nu, för att ordna upp saker och ting.
sluta tänka negativt, sluta vara negativ, försöka ändra mitt tänkande.
nästa vecka ska mitt rum totalrenoveras : D det är jag rätt pepp på. ska nog inte bo hemma under den veckan.
och då kommer det bli dåligt med uppdateringar.
men ja, hoppas eran dag varit bra! och det börjar bli kallt ute :( dags att ta fram vinterjackan kanske?

comments or trash
Postat av: Amanda

Det är på riktigt :D:D <3

2010-09-28 @ 23:12:33
URL: http://youloveyou.blogg.se/
Postat av: e

nejdå :D

2010-09-29 @ 12:59:46
URL: http://secretsofthewiild.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0