1943; I don’t think I’m ready And I don’t think this is right. My heart has grown heavy And I can’t sleep at night.

goddagens!
idag har det inte hänt någonting. eller jo, fotograferade mamma. jag trodde jag skulle dö av skratt.
hon är inte så fotogenisk, inte för att vara taskig mot henne. men sen igår har jag inte gillat henne.
men hon är som hon är.
mhm, jag längtar tills torsdag. då kommer 1050 kronor in på kontot. ska shoppa lite, men måste spara
ungefär hälften. så jag har pengar hela månaden ut. och dem har inte höjt studiebidraget ännu :'(
nu ska jag göra te och lyssna på det här Danger Radio – Memories och allt annat som finns på min spotify.
tog lite nya bilder idag på mig själv också. så det inte blir så tråkiga inlägg. och jag pimpade bilderna i GIMP.

comments or trash
Postat av: Amanda

Fina bilder :* Du har skills!

2010-09-27 @ 22:18:57
URL: http://youloveyou.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0