1506; cause when you breahte, you lie.

kom hem från skola för några kvartar sen. det gick bra kan man säga. jag gillar inte att jag sjunker så lågt och blir osäker i skolan. det förstör så himla mycket. men nu håller jag på att få bort dem känslorna och försöker ändra mitt levnadssätt.
slutade halv ett idag. sen gick jag med thea till resecentrum och väntade på hennes buss.
ska tvätta håret nu och toppa det och klippa till luggen lite.
och experimentera lite med smink.
sminkar mig nästan aldrig nu för tiden. jag ska köpa en digitalkamera när studiemedlet kommer jag.
MEDIAMARKT ÖPPNAR I BORÅS SNART <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<33<3<<33<3
hört att det stället är awesome.
någon av dessa tre. nomnomnomnom. över 10 megapixlar. under 1500.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0