1305; i lost my heart. my home is the ocean.

det är äntligen helg. guuuud så jag har längtat. ska på dejt med patrick hihihiihihihihih.
denna vecka har gått fort. och den har varit fin. inte bloggat så mycket för jag har haft datorförhinder eller något sådant.
i måndags vart jag med jonna i ulricehamn. det var trevligt. vi drack te och åt chokladpuddign och munkar.
sen i tisdags vart jag i ulricehamn, sen åkte jag och jonna in till göteborg skittidigt. vi var där till halv tio på kvällen.
träffade flygplan, och sen åkte vi till askim och träffade joanna. vi var vid ett stall. älskat hästlukten :$
sen köpte vi kvällsfika på willys och begav oss mot centralen. gick nog runt i hela göteborg den dagen.
sen i onsdags vart jag i skolan, efter det åkte jag in till göteborg och träffade patrick. vi sågs i kanske tre timmar. nu saknar jag honom :$
men nu ska jag städa och fixa mitt äckliga smutsiga rum. kommer bli en bra helg, hoppas jag.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0