0018; headline

godkväll, eller natt är det ju just nu. sitter och håller på med GIMP. lärt mig lite saker, hur man tonar två bilder (som den här nedanför) och lite andra småsaker. varför annars ha programmet på datorn.
det är som photoshop, men enklare och på svenska.
har ett glas coca-cola bredvid mig. idag har det inte hänt så mycket. träffat en kompis, ätit, kollar eller kollar på "instända 2". den är riktigt brutal.. tog en paus från den. men ska fortsätta kolla strax.
hur har eran lördag varit?: D skulle åkt till trollhättan men blev inte så pga min brorsa som inte
kunde låna ut sitt kort. imorgon ska jag iaf träffa världens bästa jonna. hoppas det inte regnar bara.

comments or trash
Postat av: Amanda

Min lördag va ganska kul! :D Jag och Frida va ju på bio och såg I rymden finns inga känslor. Den va gaaaalet bra o:

När vi kom hem satt vi på chatroulette hahaha vi hade på oss luvor och solglasögon + våra drömfångarhalsband runt huvvet så dom hängde ner i ansiktet!! haha vi såg helt störda ut! :D Sen såg vi 2 assöta killar också! :D

2010-09-26 @ 12:31:22
URL: http://youloveyou.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0