people should fell in love with their eyes, closed.

ny till hösten ska det bli förändring och nya vanor. bort med gammalt skit, bort med allt som får en att bli negativ.
- ny hårfärg (börjat tröttna på det svartbruna, alltid varit trött på det)
- låta håret vila i någon månad från plattångsanvändning oså (det blir väldigt påfrestande atm)
- utmana mig själv på sminkfronten, testa nya sminkningar oså (fixar mig nästan aldrig nu för tiden)
- börja träna och få bort den dära tröstätar-magen (alltid haft lite mage men nu vill jag ha bort den)
- inskaffa en ny garderob (förnya,förnya och förnya och uppdatera framförallt)
- vågar vara jag! våga uttrycka mig, våga ha åsikter (skit i andras åsikter, köra mitt egna race)
- förbättra min personlighet och visa mer empati (bara för att..)
- skaffa ett extrajobb för extrapengar (1050/månad är inte tillräckligt)
- ta det lugnt på kärleksfronten (går ju inte precis FORT där nu ändå)
- ta upp kontakten med folk i borås, lära känna nya människor (känns lite lonely i denna staden)
- lära mig inhale/growl/screamo (im on my way, woah)
- göra någonting oförväntat, någon nytt, som öppnar upp olika vyer i livet (go ahead and be brave!)
- gå i skolan i den mån som jag orkar, planera inför nästa år vart jag ska gå (rätt pepp på 2011)
det är det enda jag kan tänka på just nu i alla fall. ska kolla klart på 500 days of summer och sen sova.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0