SUNDAY WOULD BE A LIE.

vaknade för någon kvart sen.
dagens planer är...
att plugga matte, återigen. som jag gjorde igår. har ju prov imorgon, så måste be prepared.
min minsta bror är gullig. han gav mig en kram nyss och frågade om jag sovit gott.
och sen hörde jag honom sjunga en lady gaga-låt i köket. hahaha nawe :$
han och mamma bakar någonting gott. jag ska fixa frukost snart, såhär vid halv två.
och näe, har inga bilder att lägga upp. kameran är sönder, jag har ingen inspiration för tillfället.
men inspirationen finns väl nånstans inom mig. jag är så fylld av känslor, eller så börjar jag bli sjuk.
bjuder på en halvtaskigt, konstig, bild av något slag. så inte det blir så tomt och tråkigt :$

comments or trash
Postat av: Suzana

Du är finast! <3

2010-10-24 @ 14:06:18
URL: http://whitelie.blogg.se/
Postat av: elin

snyggchey!

2010-10-25 @ 13:58:34
URL: http://giitterhora.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0