jag är född i ett förmak till ett finrum.

GODMORGON!
sitter på min brors bärbara dator. synd att den inte har inbyggdcam :$
fixar mig, ska till skolan och lämna läkarintyg. (JAG HAR SIDECUT!!!!! men inte riktig)
behöver bara plugga alla basämnen. det är rätt gött.
jag behöver bara gå i den mån som jag känner att jag orkar.
men ska höja betygen. eller i alla fall försöka.
idag vet jag inte vad som händer förövrigt. skulle till ulricehamn.
verkar inte bli så för jag har inget busskort ditt. min bror är snål :c

men ah. det var det.
vi höres. PUSS.
den svenska björnstammen's album är riktigt genialiskt.
lyssnar igenom det just nu. så bra låtar och dem kommer på dreamhack :$
funderar på att åka dit.
och kanske ska träffa min kära mia i helgen. aspeppad isånafall.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0