breaking hearts is what you're into?

sitter och lyssnar på kent. med ett glas yoghurt breve mig. enkel frukost.
ska snart iväg och göra ärenden i stan.
pengarna har kommit. så ska titta runt och kanske göra något fynd. fast jag borde spara pengarna, hm.
sen kanske jonna kommer hit ieftermiddag/ikväll.
hört att dt är fashionDAYS i borås. kanske ska på svea's modevisning imorgon :3
och det är skönt, så skönt att inte ha känslor för någon. slipper man känna sig sårad eller besviken på sig själv.
nu ska jag börja fixa mig och sen dra ut i höstvädret. ha en fin helg. och ett fint lov!

comments or trash
Postat av: frida

kent är så fina.

din blogg med.

c:

2010-11-01 @ 18:56:53
URL: http://neverlastingdream.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0