2033; when I leave for the night, I ain't coming back

shoo bree's!
idag har jag haft en vanlig svensson svensson-dag.
pluggat, fikat, tvättat håret, pluggat ännu mera, fixat lite collage, ätit mat osv.
inget ovanligt. eller jo, vart i stan, såg att Yosshi (en speciell klädaffär som jag och izza är småkära i)
ska läggas ner, eller affären ska upphöra så tjejen som har de ska ha totalt utförsäljning.
sen såg jag något annat fint breve den affären.
VERAS GARDEROB, en ny secondhand-affär. (more of those stores, pl0x).
mina ögon fick syn på en väldigt fin, fuskleopardpälsjacka. har man pengar atm? nej, buhu.
får hålla ut i lite mer än en vecka. dem i affären sa dock att dem hade mer fuskisar.
nu blir det GREYS ANATOMY. sen läsa en bok som heter "en blomma i afrikas öken."
och jag ska bli en boknörd nu till vintern. ska till biblioteket och låna massa böcker.
hört att det ska komma snö och en facebook-film med?
damn. vart är världen på väg.
om facebook försvinner, kommer terapeuterna få cashflow, that's fer sure.
och min kamera är sönder, så inga bilder på ett tag :'(
får väl låna mammas mobil om det behövs eller så köper jag en ny kamera.
dagens låt;

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0