1836; I'll never catch a shooting star.

idag var en bra dag. och jag har tränat rätt mycket på exhale/inhale growl.
tänkte bli lite såhär fett grym på det : D inte så många brudar som håller på med sådant, tror jag i alla fall.
kanske blir min framtid hahaha. men jag får väl se hur det går. man blir lite hes efteråt. but that's allright.
och just nu sitter jag framför datorn, men nutella-mackor. den smälter så fint på rostat bröd :$
lyssnar på musik också. hittar mycket bra på youtube. blessthefall's nya låt hey baby, here's the blablabla, någonting. och den här låten;
och smart tjej gjorde sönder sin kamera häromdagen. inte alls bra, jag har lågt iq, troligtvis.
men det är inget att skämmas över, hehehe :$ nej men jag tappade den på golvet. bara BOOM BANG.
nu funkar den iallafall inte längre. och den är egentligen min morfars. hur ska detta gå...........
det är säkert ingen fara.
men ska fortsätta att chilla med skön musik, träna exhale och äta mina mumsiga mackor. peace.

comments or trash
Postat av: Tina

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!

2011-05-22 @ 22:50:19

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0