1600; THE END OR A NEW BEGINNING?

OKEJ, ANTINGEN SLUTAR JAG BLOGGA OCH HÅLLER MIG TILL TUMBLR HELT OCH HÅLLET.
ELLER, SÅ GÖR JAG EN FOTOBLOGG/INSPIRATIONSBLOGG/TEXTBLOGG/LITE VARIERANDE.

orkar inte vara så personlig längre. när livet känns som en tornado.
nästa år, 2011 alltså, då börjar allvaret. 18 dagar efter nyår, då blir jag 18år.
känner mig dock som 15, för jag känner mig omogen och ingen verkar ta mig på allvar.
men skall bli ändring på det.
mitt liv är inte som jag vill eller har planerat för att det ska bli så som det är precis just nu!
håkan kommer till göteborg imorgon till rock house. åker kanske in dit.
annars ska jag träffa mattias och gå runt i affärer och bara va :-).
idag skulle jag träffat jonnis-ponnis men blev inte så, hon fick inte åka in till borås. that's bittersweet.
ska dra med izza ut och fotografera eller åka in till stan och handlar hårfärg.
måste påbörja min förändringsprocess. har bestämt mig för att få håret i någon brun nyans,
innan jag kör på med vinrött.
nu blir det middag, sen får vi se vad som händer. känner för att fly från borås.
partaja i uddevalla med de underbaraste<3
suger att man inte ha fritidskort eller tillräckligt med cashflow.
och mitt paket från H&M anlände i veckan. ska hämta ut det imorgon, på måndag eller snarast.

comments or trash
Postat av: Ellis

<3

2010-10-18 @ 18:06:14
URL: http://nostalgiatrip.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0