1521; Captain Captain

söndag, nu igen då!
då var nästan allting ute från mitt rum. det känns en aning tomt.
väntar på mamma. hon ska komma hem med mat. varit vaken sen ett ungefär.
kunde inte sova i natt alls, sen lyssnade jag på musik och spelade mobilspel, då blev jag trött
och däckade. drack tea också, nomnom. ska göra lite till senare.
ah, imorgon ska sängen ut ifrån rummet med. tapeterna som jag har nu ser trashiga ut.
såhär så det ut för en stund sen;
och nu ska jag väl damsuga golvet lite. lyssnar på electronica/screamo. så himla bra musik.
perfekta kombinationen. lyssnar på ABANDON ALL SHIPS låt TAKE ONE LAST BREATHE.
det bandet är riktigt bra.
lyssna själv och bedöm vetja ;)

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0