the ultimate hairdisaster

okej,när jag var scene/emo kid, så brukade jag alltid tupera håret. skitstort fluffigt med mycket hårspray.
det slet på håret, och skadade håret. ångrar mig nu att jag utsatt mitt hår för sånt här slitage (y)
denna video gjorde jag förra året, och ni ser själva hur det ser ut, amirite? HEMSKT FULT.

ja det var då. och nu för tiden tuperar jag inte håret lika mycket. fattade inte hur jag tänkte med det där håret.
fast det tillhörde ju min såkallade scene girl-stil. men ångrar det. hade långt hår 2009 och det blev tunnare ju mer jag tuperade och sprayade. så jag fick klippa av det förra året. nu börjar det bli långt igen.

comments or trash
Postat av: Em

då som nu, du är sötaste tjejen.

men du hade verkligen sjukt stort hår haha. tror faktsikt att vi började prata under den peridoen? äeh. tycker om dig ändå.

2010-12-13 @ 12:20:04

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0