0922; my heart skipped a beat

godmorgon!
var nästan uppe med tuppen idag ;)
nej men det lät lite old-fashioned.
FROST UTE! dags att börja med vinterjackan idag och varmade kläder.
problemet är bara det att jag har bara leggings. hm.. man överlever!
dagens planer;
* snart bär det av till lager 157/stan/visko i skene/göeborg med moster.
* plugga!!!!11ett
* halv sex så ska jag till emmelie och chilla. saknat min brud.
* sen bär det av hem vid tio eller någonting.
* SOVA!
och på fredag blir det ulricehamn. ska spendera min dag där med världens bästa jonnis-ponnis.
sitter och äter omelett atm, jag är kickass på att laga det :D
gör alltid med skinka eller bacon i. nomnomnom.
lätt att göra men ändå så himla gott. nu blir det fix, för snart ska man åka iväg.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0