0216; my heart wants to leave, but me heart can't move my feet.

sitter och filosoferar. lyssnar på chase coy's ljuva stämma.
vill bara blunda, falla in i en härlig dröm, vakna pigg och glad.
det finns ju ett citat som lyder; glöm dina bekymmer/problem, imorgon kommer nya.
det citatet har fått mig att tänka om när det gäller vissa punkter i mitt liv.
men jag ska väl krypa ner i sängen nu. har lust att sova med min mysiga halsduk :$
köpte en på ica maxi tidigare idag. den är svart, inte stickig, utan helt perfekt.
saknas bara mössa och vantar. det ska inköpas i ULLARED/GEKÅS imorgon.
ditt ska jag imorgon, slösa några ikke värdefulla timmar av mitt tonårsliv.
jag älskar att se borås i bakspeglen.
men ah, vi säger väl så. nu sätter jag punkt och säger godnatt.
sweet dreams.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0