0016; every feeling or every thought of yours, he doesn't deserve them.

OKEJ, IMORGON SKA JAG RENSA UR MITT RUM PÅ ALLT JAG ÄGER OCH HAR DÄR INNE.
för på måndag då börjar den stora renoveringen/omtapetseringen osv.
kommer inte kunna vara där inne alls. kommer bli jobbigt att behöva bära ut alla saker också.
och idag rensade jag min garderob på kläder, ska skänka en hel säck med kläder till Emmaus (second hand).
varför bara ha det liggandes hemma? känner att andra kanske kan ha nytta av det ;)

och är helt bankrutt för tillfället. inget studiebidrag. det känns allmänt piss, men mitt egna fel.
hade kunnat skött mig way much better än vad jag gjort. riskerat väldigt mycket nu.
sovit hela dagen idag. tankat musik till mobilen, we came as romance, bmth, the sunstreak, kent osv.
behövde uppdatera min kära lilla fula mobil. nu duger den!
men ska kolla på moulin rouge eller benjamin buttons otroliga liv nu.
tänker för mycket på det där som hon dära berättade igår. ville bara försvinna en sekund.
jag ska aldrig aldrig aldrig mera vara intresserad av killar. omöjligt för mig att ens fånga någons intresse.
men hörs imorgon. ska träffa jonna då. kommer bli storslaget som vanligt. hon är väldigt bra.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0