you are frozen. when your heart's not open.


hur kan du vara så säker på ditt svar? 
hur kan du vara så iskall ren & klar? 
när det finns platser i Vintergatan kvar, 
som vi aldrig får se?

jag saknar någonting, eller någon. eller så är det bara en illusion.
känslor som spelar ett spratt, tankar som likaväl kan vara drömmar.
någonting som borde vara verkligt, som inte en realist kan inse är något man inbillar sig.
ditt namn. har fastnat på min tunga. vokaler, synomymer, verb, subjektiv, adjektiv.
du är vacker, du är du, du är ingenting speciellt ändå.
jag är ingen realist. jag lever heller mitt liv i någon tramsig dröm.
det är lov nu. vill inget annat än att träffa dig igen, men mitt hjärta säger nej. mina tankar lika så.
mitt hjärta ska bli låst. från och med nu. - du förtjänar mer än han. det finns bättre än han.
idag ska jag bara vara. där jag är just nu. kanske ska till min kära vän izza en stund senare.
ska kolla på my life as liz, brygga en kopp tea, bara vara iskall i någon timme till.
planer inför imorgon och onsdag; träffa axzelito och emma<3 {ev. halloweenfest i göteborg också.}
men ingen av dem är du. men du bor så långt bort. därför jag saknar dig? men egentligen gör jag inte det.
jag vill inte bli bortglömd av dig och jag vill inte glömma dig. but there's more to life than you, i guess.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0