Som om Bill Gates programmerar lösningar för mina problem.

jag behöver skaffa ett jobb.
sitter och kollar på Drop Dead Clothing och får en massa vill-ha-begär.
jobbigt? ja lite grann kanske.
borde inte spana in massa sådana sidor när jag har penga-kris.
det första jag ska lägga pengar på, när jag får pengar igen, det är HÅRET och ett FRITIDSKORT.
nu ska jag glo på någon film.
ska träffa jonnis imorgon. hon ska förmodligen sova över här.
vilket segt lov förövrigt. det regnar och det var ett tag sen jag såg solens strålar.
känns så mörkt ute :S men det är ju vintertid nu så, man får vänja sig.
bara det att man känner sig trött nästan hela tiden.
åh, jag gillar Navid Modiri Och Gudarna. svensk musik är så härlig.
och btw, igår när jag skulle ut från mitt rum. jag kunde inte få upp dörren.
den strular varje dag, varje natt. den går i baklås, eller nästan. men snart händer det väl p riktigt.
jag var fast i mitt rum i någon timme igår natt. hahaha. bra där :$

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0