i'll close my eyes, pretend that i'm somewhere my thoughts could never reach.

min gärna ba WHIP, jag chilla vidare med dipp
yo mannen du jiddrar och golar och falla fritt,
innan marken blivit switch,
ja ba; tare lugnt nu fasiken
du ba; kör på flashnick med en kick som lutar åt slick på någon mic
men chillivipp, jag kör på kickflip
innan jag äter mera dipp
så haffa inte mig, jag är en dude, inte en brud.

snodde det från min facebook.^
sitter och snackar med fina, finurliga människor på msn.

idag har varit otroligt bra. träffade rebecca, och hon skulle på fotouppdrag här i borås,
så jag hängde med henne till Åhaga. det var något fisförnämt event där. alla var ruskigt fint
uppkläda, sociala och rika. nej men, hon skulle i alla fall vara där och fota alla människor.
det var väldigt väldigt många ska jag säga.
vi åkte taxi också. vilken känsla, sån dära lagom fnissig lyx-känsla.
sen åt vi på burger king och jag körde en tävling med mig själv.
skulle dricka ett HELT glas med fanta exotic thrill på 30 sekunder..
filmade inte det för jag det tänkte vaken jag eller rebecca på :(
iallafall så gick det inte bra. satte i halsen, hostade, fick brainfreeze, och så vare med det :)

sen när jag kom hem vid 21, så attackerade mamma mig.
vilket påhopp hon gjorde. 
"RÖKER DU? DU RÖKER VISST, SKA BERÄTTA FÖR ALLA ATT DU RÖKER BLABLABLABLA!"
om jag knappast dricker, varför skulle jag få för mig att ens börja röka? shi- alltså.
men morsor är väl såna ibland.
nu ska jag kolla klart på edward scissorhands för sen ska jag sova innan klockan blir way to much.
är rätt trött och flum on my own. imorgon ska jag köpa skor, gå på bio och åka till ulricehamn.
ha det fint och godnatt. poss!

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0