i'd change the game for you.


snart blir det pizza. så fort mamma kommer innanför dörren.
har varit vaken i över ett dygn. jag och jonna dygnade i natt för vi skulle nädå upp tidigt.
men så kom aldrig hennes buss, så vi fick fördriva tiden ute i det härliga vädret.
vi drog ut vid halv 9, tog bussen till stan, sen vidare till rese, chillade på centralen,
åkte till knalleland, köpte kakor på ica, sen tillbaks till centralen, satt där i någon timme,
sen kom hennes buss, jag missade min, jag var duktig och gick hela vägen hem.
kom hem innan bussen ens hade åkt förbi mig :$
är rätt så trött. igår färgade jag håret rött.
det blev lite fail, men ska färga det mer någon annan helg.
har skrattar så mycket dessa dagar så magen krampar.
så går det när man med leroy och jonna strampar.
men ah, hoppas alla haft en skitbra helg och ett fint lov.
jag har sovit för mycket :$
ikväll är det EMA. kvällens höjdpunkt. och dreamhack närmar sig med stormsteg.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0