heart beat, a heart beat, i need a heart.

holyshit. det har kommit way to much snö.
imorse var all busstrafik inställd (förberedd er bättre nästa gång kanske).
jag drunkade nästan i snön. och halkade ner för backar gjorde jag också.
inte så värst stiligt!
druckit mycket te idag. suttit vid datorn. kollat på EMA.
imorgon ska jag till skolan. sen kanske jag ska till ulricehamn och baka med jonna och jespher.
söta människor, absolut.
och min fina klasskamrat thea flyttar till borås på lördag.
och igår hade jag lite tråkigt, så jag passade på att använda min mobil med 1.3 megapixel kamera.
dålig kvalité om något men man överlever :3

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0