dreamhack winter 2010

hört att jag och en viss jonnis-ponnis ska hit, alla dagar, på slutet av november, i jönköping. dreamhack!!!!
då kanske ni börjar funderar; varför ska två brudar dit? gibba eller gamea eller nörda?
näe, vi ska inte dit för att lana och leka datornördar. vi ska dit för musiken, människorna och ah, upplevelsen.
adept, den svenska björnstammen, slagsmålsklubben och alice in videoland är någonting man inte vill missa!
biljetterna kostar 450 spänn, och det inkluderar sovplats :$ under hela eventet.
hoppas pengarna räcker. är lite nervös. brrr. de sista slantarna av studiemedlet går helt och hållet dit.
men det andra studiemedlet kommer inte långt efter så mig gör det ju ingenting.
och jag är trött på alla tankar jag har om dig. du och ditt sätt. du och det du håller på med.
jag ska lägga mina känslor i en carebox under natten och sova så gott jag kan.
imorgon ska jag träffa emma, på torsdag ska jag träffa jonna och på fredag ska jag träffa amanda och frida.
bra planering inför de kommande lovdagarna.
och idag fyller olivier år, grattis <3

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0