BACK FROM DREAMHACK

vet inte vad jag skall säga, men det var riktigt roligt. ingenting dåligt hände.
allting vars kanon, men jobbigt när en del randomkillar höll på.
fast å andra sidan vars det lite roligt att folk var sociala och pratade :D


torsdag; jag och jonna anländer vid 13. det första jag gör där, är väl att jag gör mig själv igenkännbar.
jag halkade liksom ner för en snöig trappa. kön närmast trappan skrattade och det gjorde jag också.
blev kallt innanför tröjan D:
sen gick vi runt, letade efter sovhallen, dumpade våra väskor. vi gick runt ännu mera.
utforskade hela elmia. det var saker överallt. expon, dreamhack arena, sen tre datanördssalar.
det var över 12000 människor där!
vi träffade dennis och jonas den dagen. kommer inte ihåg vad vi gjorde första dagen. men det vars kul.
köpte många burkar energydrickor (jag har börjat tycka om det, aja baja) :D
DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN OCH SMK spelade på kvällen. dem var jättebra! (spelade inte såklart!)
fick bla. lillasyster's autograf, sen dygnade vi...
fredag; vi går omkring, spelar teve spel, får kramar av random snygga killar, får en ny kompis.
(kommer inte ihåg vad han heter men han var iallafall från motala).
han var lite rolig och gullig :D
sen träffade vi mathias, marcus, lite annat folk, bland annat dennis och jonas,
(som vi träffade nästan varje timme).
men dem var lite dryga och nördade spel. hände lite saker på scenen, fick gratis prylar, dansade vid
scenen, drack massa energydrickor, gick till statoil, kände chillet. vid vissa tillfällen var det lite drygt.
dygnade igen, men näe, inte riktigt, sov i knappt två timmar. klämd bland jonna och mathias c:
duschade i badhuset också, det var skönt att bli fräsch.
lördag; ungerfär samma som torsdagen. träffade nytt folk, gav en söt random kille mitt nummer,
och ADEPT, YERSINIA OCH MIMIKRY spelade. fick signerad singel av adept och på armarna.
på natten bar det av mot BURGER KING (fick gratis måltid där). orkade inte ens äta upp maten.
på natten chillade vi, hängde med folk och oss själva, dansade.
nästa gång skall det tas med varsin laptop, bra tidsfördriv men annars klarade vi oss bra.
söndag; vi låg i sovhallen under söndagsmorgonen. helt utmattade, helt utslitna (jag skämdes), helt knas.
skrattade så jag grät vid vissa tillfällen. allting stände vid 10 på morgonen, så jag och jonna stack till bashuset
för att vänta på min mamma och mormor som kom vid två. sen bar det av mot IKEA. åt middag där och dessert.
kollade runt där lite också. ingenting inköptes. det snöade ganska mycket också. sen lämnade vi jönköping
och var på väg hem mot välkända trakter c: var hemma innan 17.00. packat upp, tagit lite cam-shots, ska äta goda mackor nu. sen blir det duscheN och bli lite fräsch.
detta var lite smått och gott av min och jonnas DH-resa. orkar tyvärr inte förklara allting i detalj.
vissa saker som hände var otroligt random, t.ex när vi köpte en coca-cola, så sa killen i kassan att han bjöd oss
på den så slapp betala (och ja, han var skitläcker.) fick en kram av en fjortisboy, jag ba; hehehe va?

men nu är jag hungrig. avrundar min fina wall of text här. possposs.





comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0