all i need is a sign from you, that you think of me. if you don't, than please just say so cause all i do, is think of you.

åh jag älskar morotskakor.
sitter och mumsar på det för tillfället.
men den var väldigt liten :( men ack, så underbart god.
ska nog baka en sådan till helgen.
haft bra dagar och dålig dagar på senare tid.
igår spenderade jag hela dagen i ulricehamn med jonna.
sen träffade vi jespher på kvällen och chillade, spelade gitarr, hade tamponger i näsan
och blåste upp kondomer, hehehehe :$
vart hemma vid 22.  och då satt jag framför teven och åt hemlagad lasagne.
idag var ja gpå möte i skolan. skall göra ett åtgärdsprogram. har ett chill schema fram till nästa termin.
jag går bara måndagar och torsdagförmiddagar. sen skall jag utöka allt eftersom.
känner att detta kommer bli mycket bra för mig själv, min kunskap och mina betyg.
nästa år ska jag söka till nya gymnasium. i göteborg och kanske längs kusten och en skola som ligger i stockholm.
åh, vet inte vad som händer mer idag. skulle vart i göteborg nu och haft a wonderful time with rebecka.
men som sagt, skolan var snäpet viktigare idag. all information och papper.
mått lite haft underligt. för det är en sak, som jag verkligen borde göra. innan det verkligen är försent.
men vet inte hur jag skall uttrycka mig på bästa sätt (du kan misstolka allting).
känner att det får bara bli massa text och inga bilder idag. ha det fint.
ska fortsätta lyssna på Never Shout Never – Me And My Uke och leta gymnasieskolor.
Mondays - i sleep away
Tuesdays - i lay awake
Wednesdays - they are the worst
Thursdays - i reminice
Fridays - i see your face
and i can't breathe.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0