2055; 'you are the colours of my life'

jag ska bli självständig.
jag ska sluta vara så utseendefixerad gällande mig själv.
jag ska sluta älta gammalt skräp, ska slänga bort det för alltid.
jag ska bygga upp ett starkare självförtroende.
jag ska sluta tramsa och ta saker mera allvarligt.
jag ska växa upp, på längden också.
jag ska skaffa nytt umgänge, slita mig ifrån där jag är nu.
jag ska sluta platta håret.
jag ska sluta lura mig själv till saker.
jag sluta sluta trycka ner mig själv.
jag ska sluta tänka som jag gör, så mycket som jag gör.
jag ska, verkligenverkligenverkligen sluta stå stilla och gå vidare.
jag ska förändras på insidan, och på utsidan.
jag tror att det är cirka 50/50 chans att jag fixar detta tills nästa skolår.
får inte ta mera snesteg, inte mera humörsvängningar.
ska le mot världen.

comments or trash
Postat av: nellie

galet vacker!! <3

2010-05-08 @ 09:43:21
URL: http://soliloguy.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0