1935; 'jump with high heels baby, if you can'

idag har det hänt grejjor, eller jag har bara varit ute med min kära vän izza och fotat.
gick in mina klackar samtidigt. hade visst en nyfunnen talang och nu har jag jävligt ont i fötterna.
vi gick till kransmossen, en slags träningsplats med motionsbanor och sånt.
plus att dme har en jätteliten sjö eller damm. gräset var blött så fötterna blev smutsiga.
sen när jag kom hem stekte jag lite på balkongen i den underbara värmen : D asgött.
här kommer lite bilder som izza tog på moi. izzas bidler blev jättebra, för jag tog dem!
och ja, jag har täckt över ansiktet på de flesta bilderna för jag ser ut som fan.














comments or trash
Postat av: lina

Fina bilder på fina tjejen!



svar på det du skrev i min blogg:

jaaa kanske kan slänga upp ngn bild imorn ! fast det är pinsamt alltså. ser galet ut x)

2010-05-08 @ 22:35:54
URL: http://makethepriestdance.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0