1010; 'give in so easily to feel the way i've always wanted'

sitter och lyssnar på Take The Crown som jag tipsade om i förra inlägget :-)
borde vara i skolan just nu, eller egentligen inte. har bara ett prov som jag ska göra idag klockan två.
ska snart ut och hämta izza så ska vi dra till knalleland, min skola ligger där också.
har problem med mitt sviktande självförtroende idag, igen, som alltid.
jag klarar två steg utav tre möjliga. jag kommer upp ur sängen, jag fixar och klär på mig.
sen när jag väl är lite taggad och ska dra ut till bussen så blir det ett tvärstopp inombords.
det är troligtvis väldigt vanligt att det händer nu för tiden, men jag vill få bort den känslan.
nu ska jag iväg, hörs av.




comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0