0335; 'it makes no sense, TOKYO TOKYO TOKYO'

what can i say? första klass inspiration för mina ögon. underbar lady gaga inspiration från tokyo.
jag ska satsa på tokyo. ska försöka flyga dit om två år och kanske bosätta mig där.
ska gå ner i vikt till under 50 sträcket och låta mitt hår växa sig långt, och inskaffa nytt löshår så länge.
sen ska jag förnya min garderob i sommar. då krävs ju pengar, och tid. tid är väl pengar som vissa utrycker det.
för en gång skull, vill jag börja älska mig själv, så dax för en stor redig makeover once for all.
sagt det så mycket innan, men nu får jag slå knogarna i bordet och verkligen köra i gång!
åååh asiater är så himla fina. får mycket inspiration från deras värld : D

comments or trash
Postat av: R e b e c c a

Häftiga stiler verkligen! ;)

2010-05-15 @ 11:21:52
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0