0145; my hands are empty and you’re not the answer i should know

drick aldrig rött vin, det är förfärligt vad det jävlas med dig och din mage.
den jävlas med mig, fast det var några timmar sen jag drack det med de fina flickorna amanda och frida.
det var en trevlig kväll, kändes som sommar. det var dock läskigt på natten, skulle hem själv.
fick gå en bit ensam för amanda och frida skulle tillbaks till folkmässorna.
jag spammade alla med sms som; HALLÅ RING MIG FAN:( själv ute, lite ostabil!
mattias ringde mig och vi snackade tills jag var hemma, i säkerhet. man vet aldrig vad som kan hända annars.
och att åka buss på nätterna, kan inte sluta att gilla det, det är så mysigt. bara åka någonstans, vart som helst.
ah vi snackade om allt möjligt, det var bannemig roligt,
men fick prata högt för att överrösta allas fulla skratt och röster som hördes omkring mig.
när jag väl var hemma så fixade jag fyllekäk, PANNKAKOR<3 det var så gott.
lite vinglig var jag samtidigt, mamma märkte ingenting. kunde knappt få av mig kepsen.
nu sitter jag här halvt ful som vanligt, lyssnar på spotify, grubblar över saker och ska kolla på film.
min kväll var trevlig. men jag har ett problem.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0