1325; back in school

jag är tillbaks i skolan, andra gången denna veckan. känner mig lagom stolt, så jag kan skryta lite.
fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är brafan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra fan vad jag är bra.

igår kom kläderna från HM, fast linnet kommer i mitten av juni och på fredag är det utförsäljning på nelly.com på åhaga, ska dit och kolla skor : D sommarlov nästa vecka också.
just nu sitter jag i skolan med amanda och mliie, mina babes<3
är osminkad, fick rusha till skolan, i did it!

{i dont own this pic}




comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0